יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

השקעה ב eLoan - או איך להפוך לבנק 2

היי אני רוצה לעדכן שהוספתי עוד כסף להשקעה שלי ב eloan, והיא עומדת כעת על 28,000 שקל ואני מתכוון להשקיע עוד בהמשך.

לקישור לפוסט הקודם על eLoan

דיברתי כמה פעמים עם אוהד, מנהל קשרי הלקוחות של החברה, והוא תמיד מוכן לענות על כל השאלות בפירוט רב ובמהירות. לכל שאלה אני מציע לכם לפנות אליו. ohad@eloan.co.il

בנתיים הכל הולך חלק, אף הלוואה לא מפגרת בתשלומים, שימשיך כך!




כמו תמיד חשוב לי לציין שאין לי קשר לחברה או למי מבעליה ואני לא מרוויח דבר מפרסום הפלטפורמה. אני רק מספר לכם על השקעה שלי, וכמו תמיד ההחלטה האם להשקיע, כמה להשקיע, והסיכונים הם שלכם ובאחריותכם הבלעדית!
זה שאני משקיע פה לא אומר שזה בטוח.


המידע המובא באתר מציג את דעתו האישית של הכותב בלבד והינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשיר פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה