יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

השקעה ב bitcoin-trader 3

בהמשך לפוסטים הקדומים שפרסמתי על bitcoin-trader, אני רק רוצה לעדכן שסגרתי את החשבון שלי בחברה.

אני חייב לציין ש:

  1. קיבלתי את כל הכסף חזרה.
  2. סה:כ התושאה הייתה 75% על ההון המושקע במהלך תקופת ההשקעה של 120 יום, שזה מטורף
  3. כל פניה שעשיתי אליהם הם חזרו אלי והיו נחמדים מאוד ועזרו מאוד.
הסיבה שמשכתי את כל הכספים משם היא שהתחושות בפורומים השונים שמדובר על פירמדה כל שהיא וברגע שמשקיעים יכניסו מספיק כסף הם פשוט יברחו עם הכל. אני לא יודע אם זה נכון או לא אבל אני מעדיף לא להסתכן למרות שמדובר על השקעה קטנה מאוד.

את כל הכספים מההשקעה הזו העברתי לי BTCDelta שכתבתי עליהם כבר באתר. 



המידע המובא באתר מציג את דעתו האישית של הכותב בלבד והינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשיר פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

2 תגובות:

  1. עומר, באמת יש לך מזל גדול מאוד.

    לפני 3 ימים קיבלתי מייל מהם שהם סוגרים את הבסטה בטוענה שפרצו להם לחשבון. כנראה הגיעו לסכום שרצו ופשוט גנבו את הכסף.

    למזלך, נחסך לך הפסד, אני השקעתי את המינימום של 20 דולר, אז לא סיפור, אבל יש לך באמת מזל.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימי,

      אני לא יודע למה אתה חושב שמדובר במזל..
      מהפירסום הראשון שלי על ההשקה הזו אתה יכול לראות שכתבתי שזה השקעה מאוד מסוכנת עם סיכוי גבוה לרמאות.. השקעתי סכום שבמודע אני מוכן להפסיד ולא הייתי מתרגש כלל אם אכן כך היה קורה..
      מכיוון כך במהלך ההשקעה הוצאתי תדיר החזרים מההשקעה כדי לצמצם את הסיכון.
      בנוסף כמו שצייניתי בפוסטים כאשר החששות "בשוק" עלו בנוגע לחברה הזו החלטתי להוציא את הכספים.
      מדובר פה על שילוב נכון של ניהול סיכונים וקריאת המפה..

      עומר

      מחק